מערכת למעקב משימות / CRM בדנאל FC

Danel FC Digital

מערכת למעקב אחר משימות / CRM בדנאל FC

מערכת מעקב משימות /CRM בדנאל FC שמאפשרת לנהל במערכת אחת אינטגרטיבית (ERP) את תיקי הני"ע של הלקוחות לקוחות קיימים / לקוחות פוטנציאליים והתהליכים באירגון.

ניהול קשרי לקוחות

המערכת מאפשרת לנהל ביעילות את כל המגעים עם הלקוח ,לתעד שיחות טלפון, משימות, מסמכים, הצעות מחיר,פרוטוקול ייעוץ, אפיון צרכי לקוח, הסכמים ועוד.

  • מעקב אחר לקוחות פוטנציאלים.
  • שליחת תכנים שיווקים בתפוצה כוללת.
  • מעקב אחר צרכי לקוח, אפיון צרכים , פרוטוקול ייעוץ.
  • ניהול מערכת ללקוחות קיימים תוך שמירה על קשר רציף דרך תזכורות.
  • הפקת דוחות וסטטיסטיקות למנהלים.
 

ניהול משימות

המערכת מאפשרת לנהל משימות תפעוליות יומיומיות של הארגון. לדוגמא הקמת תהליך וטיפול בלקוח חדש,  לקוח בסיכון,  אפיון צרכים, מינוי דירקטור ועוד.

ניהול משימות מורכבות תוך יצירת תהליכי עבודה מפוצלים  (אירוע אב).

  • שיוך משימות לעובד וקביעת לוחות זמניים לביצוע המשימה.
  • צפייה ומעקב אחר התקדמות המשימה .
  • הפקת דוחות וסטטיסטיקות למנהלים.
  • תמיכה בתהליכים תזכורות תקופתיות: יומי/חודשי/רבעוני/שנתי.
 

יתרונות נוספים למערכת ניהול קשרי לקוחות בדנאל FC

  • משימות מוקצות לאדם הנכון, מניעת "משימות שייפלו בין הכיסאות".
  • סנכרון עם ה OUTLOOK
  • אפשרות למסך TO DO LIST, המאפשר קבלת רשימת משימות יומית.
  • אין צורך במערכת CRM נוספת ובהתממשקות למערכות CRM חיצוניות (חיסכון בעלויות).
  • ניתן לשייך אירועים ומשימות לני"ע ולקבל תזכורות לדוגמא – ני"ע חסומים ומושאלים , הסדרי חוב ועוד.

 

רוצה לדעת עוד ?

ניתן ליצור עימנו קשר ונשמח לפרט ולהרחיב על יכולות המוצרים והשירותים שלנו.